2011年11月15日星期二

硬食

我以前阿SIR成日同我講
有好多野食硬食的
由其我讀呢科
雖然我有小聰明(佢話)
但係你唔識每個人都識既野,有小聰明都冇用

階因我係唔識畫畫,又冇讀過art history
似乎一直靠小聰明濛混過關既我
而加先明白,自已究竟有咩缺失
呢位阿sir 2年前就經已叫我讀STORY OF ART呢本書
不過我而加先開始讀呢本書
佢係一本顯淺既藝術史書
對於做設計既人,你了解多一種影象/圖象表達手法
你就技高一籌
呢本書有成千幾頁 一半圖象,一半文字
我都好想快點完成呢本書
因為我仲有好多其他書買左,但係未睇(大概十本左右)

希望以後每個空閒既時間
我都會手執呢本書

沒有留言:

發佈留言